zondag 30 oktober 2016


Ik ben alweer eventjes bezig met de kerstkaartjes en heb er vandaag maar weer een paar aan mijn verzameling toegevoegd. Op de foto zie je 2 kaartjes en aan de rechterkant zie je een zakje, waar je eventueel iets leuks in kunt doen. Vooral voor de kerst, leuk om te geven en natuurlijk ook erg leuk om te ontvangen. 
Als basis heb ik de stempelset "Christmas Pines" met bijbehorende snijmalletjes gebruikt en vandaar uit wat andere stempels e.d. gebruikt.
Vindt je het leuk om ook zoiets te maken, stuur mij een e-mail, dan prikken we een datum.
Dat kan bij mij thuis, of je nodigt een paar vriendinnen, zussen, moeders uit en ik kom naar jou toe.
De kosten zijn 2,50 per kaartje.
Ik maak de kaartjes eventueel ook op bestelling voor dezelfde prijs, eventuele verzendkosten komen er nog bij.

Gebruikte materialen:
Papier: Whisper White, Crumb cake, Early espresso, Real red, Always artichoke, Sahara sand en Smokey slate.
Stempelset: Christmas Pines met bijbehorende snijmallen.

Ik hoop dat je mijn kaartjes leuk vindt.

Groetjes, Ilonka.

2 opmerkingen:

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.