donderdag 2 februari 2017

Thank you.




Zoals je kunt zien, heb ik 3 verschillende kaartjes gemaakt en op alle 3 de kaartjes de tekst: Thank You gebruikt. Omdat deze tekst erg groot is, valt hij goed op en heeft de kaart verder niets zo veel nodig om hem er leuk uit te laten zien.
Dat is de kunst van het weglaten, zegt men toch wel eens?
Deze tekststempel kun je "gratis" verdienen bij Stampin-up als je voor een bedrag van € 60,00 hobbyspullen koopt, hoe leuk is dat!!
In de zijbalk naast de berichten staat de Sale-A-Bration folder, die kun je aanklikken en dan krijg je alle artikelem te zien, die je bij een bedrag van € 60,00 uit mag zoeken.
Wil je hier iets meer over weten, dan mag je mij natuurlijk altijd mailen.
Ik hoop dat je mij kaartjes leuk vindt.

Veel liefs, Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.