donderdag 16 maart 2017

Kadozakje voor Pasen.


Het is bijna pasen is en dan is het leuk om iemand iets kado te geven.
Ik heb er voor gekozen om daar een papieren zakje van Stampin-up voor te gebruiken.
Je kunt er een leuk kaartje in doen, een klein kadootje, of noem het maar op....
Natuurlijk moest er "geel" op verwerkt worden en ik heb daarvoor voor de kleur: "Daffodil Delight" gebruikt.
De stempel van het kippetje, komt uit de stempelset: "Hey Chick".
Deze set kun je nog steeds gratis verdienen, bij een besteding van € 60,00.
Met de pasen in aantocht, zeg ik: profiteer hier nog van. De set is echt superleuk.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en mocht je vragen hierover hebben, stuur me gerust een e-mail.

Veel liefs, Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.