zaterdag 24 juni 2017

Zomer, Herfst, Winter, Lente.




Na een week met heel veel mooi weer, vandaag dan toch echt een regenachtige dag.
Eigenlijk wilde ik vanmiddag naar mijn moestuin, maar die vlieger ging dus niet op.
Dan is de keuze voor mij dus snel gemaakt, wat ik dan ga doen....... 
Lekker een middagje vertoeven in mijn hobbykamer.
Ik ben aan de slag gegaan met de "Colorful Season" stempelset, met bijbehorende snijmallen .
Deze set is pas nieuw bij stampin-up, dus dat was voor mij een goede reden om er eens even mee te gaan spelen.

Het leuke van deze set is dat je hem kan gebruiken voor zomer, herfst, winter en lentekaartjes.
Ik heb er twee zomerse kaartjes mee gemaakt, omdat het tenslotte zomer is


Bij deze kaart heb ik de kleur: "Crushed Curry" ( papier en inkt) gebruikt. 
Het deco papier komt uit het papierblokje: " Color Theory"






Bij deze kaart heb ik de kleur: "Pool party" gebruikt. Een mooie zachte blauwe kleur, in combinatie met "Early Espresso" voor de strandstoel en tak van de boom.






Tenslotte nog even een foto van de stempelset die ik heb gebruikt. 
Ik hoop jullie komende week nog wat kaartjes te kunnen laten zien van de andere jaargetijden,
dus hou mijn blog goed in de gaten.

Ik hoop dat je ze leuk vindt en stel het zeer op prijs als je een reactie achter laat op mijn blog.

Veel liefs, Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.