zaterdag 7 oktober 2017

Share our Creativity






Vandaag is het World Card Making Day. 
Dus dat betekent voor mij: kaartjes maken en dat delen met vele andere creatieve mensen.
Onderaan dit bericht staan namen van collega demonstratrice's waarvan ik weet dat ze hier vandaag ook aan meedoen. Neem je ook een kijkje bij hen op het blog?


Ik ben aan het werk gegaan met de set: "Hearts come home".
Dit is een bundel die bestaat uit stempels en stansen. Je kunt dit natuurlijk ook los van elkaar kopen.


Zoals je op de foto kunt zien, heb ik twee kaartjes ermee gemaakt en één pizzadoosje bewerkt.
Op onderstaande foto's kun je alles ook nog een keer los van elkaar bekijken.





Op de bovenkant van het pizzadoosje heb ik Champagne folie gebruikt. Een prachtige kleur karton om mee te werken.  Verder heb ik er een metallic folie snowflake opgeplakt. Dat geeft een feestelijk uiterlijk aan je doosje.


Dit zijn de blogs van mijn collega demonstratrice's:



Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Veel liefs, Ilonka.                                                                                                                                                                                






8 opmerkingen:

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.