woensdag 31 januari 2018

A Good Day

Ik vond het vandaag echt geen fijn weer, dus maar even mijn hobbyspullen voor de dag gehaald.
Ik ben met de stempelset "A good day" aan de slag gegaan en heb er een leuk kaartje mee gemaakt.


Ik heb de afbeeldingen eerst getempeld op "Whisper White" papier en vervolgens ingekleurd met de "blends" stiften van Stampin-up. 
Vervolgens heb ik ze met de cirkelpons uitgesneden. Dat leuke gekartelde randje wat er achter vandaan komt piepen, dat heb ik met de "scallop circle punch" uitgestanst en er achter geplakt.
Deze pons en de stempelset komt uit de nieuwe voorjaars/zomercatalogus.
Natuurlijk moest er ook een tekst opkomen en omdat ik het altijd heel erg fijn vind om wat felicitatie kaarten op voorraad te hebben, heb ik er voor gekozen om de tekst: Gefeliciteerd er op te stempelen.
De gestreepte witte achtergrond heb ik met de "Simple Stripes" embos folder gemaakt. Dat maakt de achtergrond toch net even bijzonder.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.