donderdag 26 juli 2018

Beautiful Promenade

Op dit moment zijn wij druk bezig om ons voor te bereiden op onze verhuizing naar ons tijdelijke huis, want volgend jaar April/Mei gaan we verhuizen naar ons nieuwe huis. Daar zijn we uiteraard erg blij mee, maar dan moet er wel het één en ander gebeuren. Aangezien het vandaag zo warm is, hebben we besloten om een vrije dag in te lassen.
Daarom maar even tijd vrij gemaakt om jullie deze kaartjes te laten zien. Ik heb ze al even geleden gemaakt, maar door de drukte nog niet kunnen posten.


Ik vind deze stempelset en bijpassende dies (snijmallen) echt geweldig. 
Hij heeft de mooie naam: "Beautiful Promenade" gekregen.
Ik heb de nieuwe kleuren inkt en cardstock: "Petal Pink" en "Mossy Meadow" gebruikt.
Deze kleuren komen ook weer in het DSP-papier terug.
Als je alle stempels en snijmallen van deze set wilt bekijken en je hebt geen catalogus in je bezit, dan kun je in de rechter zijbalk van deze pagina, de catalogus aanklikken en vervolgens naar pagina 107 gaan. 
Daar staat alles afgebeeld, wat er in de set zit, inclusief dsp-papier, cardstock, draad, e.d.
Ik hoop dat jullie de kaartjes mooi vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.