donderdag 14 maart 2019

Happy spring



Op deze druilerige dag maar even een kaartje waar je misschien nog een beetje vrolijk van wordt.
Deze leuke (paas)haas doet me echt een beetje aan het voorjaar denken en ik moet zeggen dat ik daar zo onderhand ook wel een beetje aan toe ben, jij ook??
De stempel komt uit de "Fable Friends" stempelset. Deze set staat in de voorjaarscatalogus. Ik heb de haas ingekleurd met de "Blends". Ik heb hiervoor de kleuren Balmy Blue en Crumb Cake gebruikt.


Het designpapier is van "Gingham Gala" en het lintje is ook weer in de kleur "Balmy Blue".
Verder nog een leuke tekst er op verwerkt en mijn kaartje is klaar.
Ik vind hem leuk, jij ook?

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.