maandag 9 december 2019

Nieuwtjes

Ik heb twee leuke nieuwtjes.

Ten eerste: 
Ik heb de mini en de SAB catalogus binnen.
Mijn vaste klanten krijgen er automatisch één toegestuurd. Wil je er ook één ontvangen, maar heb je het afgelopen halfjaar niets bij mij besteld?
Ik wil hem tegen vergoeding van de verzendkosten naar je opsturen.
(demonstratrice's uitgesloten)
Je kunt het doorgeven via:  ilonkabroersen@live.nl



Het tweede nieuwtje: 
Bij een bestelling vanaf  € 40,00, hoef je aankomende Woensdag, 11 December geen verzendkosten te betalen. Dus: staat er nog een kerstartikel van Stampin-up op je verlanglijstje?  Grijp dan je kans en laat het mij uiterlijk Dinsdagavond 10 December voor 22.00 uur weten.

Veel liefs, ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.