woensdag 22 januari 2020

Magnolia

Dit keer maar weer eens een kaartje met de Wonderful Romance set gemaakt. Deze set staat in de jaarcatalogus en is toch echt wel één van mijn favorieten.
Je kunt de magnolia's inkleuren met de stampin blends en aangezien ik dol op kleuren ben, gebruik ik deze set heel graag.

Zoals je op de tweede foto kunt zien, heb ik de binnenkant ook maar even "opgeleukt".
Deze mallen komen uit dezelfde set snijmallen die hieronder beschreven staat.

Op de onderste foto staan de materialen die ik heb gebruikt.
Ik zal het ook nog even benoemen:
Stempelset: Wonderful Romance
Snijmallen: Wonderful Floral Framelits
Stampin blends,  Kleuren: Mossy Meadow en Petal Pink.
Embosmal: Scripty 3D (staat niet op de foto)

Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.



                                                 
                                                                                                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.