vrijdag 28 februari 2020

Painted poppies

Een felicitatiekaart met de prachtige "Painted Poppies" set.
Wat ben ik dol op deze "Suite".
Zowel de stempels, dies, designpapier, sequins als het lint, is allemaal even mooi.
Ik heb onderstaande kaart ermee gemaakt.


De bloemen heb ik allemaal uitgestanst uit Cardstock en hiervoor heb ik de kleuren  Poppie Parade en Flirty Flamingo gebruikt.
Voor de blaadjes heb ik de kleuren Old Olive en Mossy Meadow gebruikt.
Zoals je op de foto kunt zien heb ik een kaart basis gemaakt van cardstock. 
De roze (Flirty Flamingo) kaart heeft een afmeting van 10,5 x 29 cm. Je moet de kaart dan rillen (vouwen) op 14,5 cm.
De groene (Old Olive) kaart basis heeft een afmeting van 26,0 x 10,0 cm.
Deze kaart moet je rillen op 6 cm. en op 12 cm. Vouw de kaart dan op de rillijnen en plak dit gedeelte dan op de roze kaart zoals je op de foto kunt zien.
Het grote stuk designpapier heeft een afmeting van 9,5 x 13,5 cm. en het kleine stukje designpapier is 5,5 x 9,5 cm.
Dit plak je ook op de kaart zoals je het op de foto ziet.
Vervolgens plak je de bloemen, blaadjes e.d. erop en je kaart is klaar.
Ik hoop dat jullie iets aan de uitleg hebben.
Succes ermee.

Liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.