donderdag 11 juni 2020

Sterkte de komende tijd

Ik heb een kaartje gemaakt uit de serie "Forever Greenery". 
Als achtergrond heb ik het "gold laser cut" papier gebruikt. De ene kant is goud kleurig en de andere kant is wit. Ik heb de witte kant op mijn kaart verwerkt. 
Je hebt zo al een prachtige achtergrond, waardoor je niet veel meer aan je kaart hoeft te doen om er iets moois van te maken.
Verder heb ik nog een paar blaadjes gestempelt met de kleur: Pretty Peacock en er een goudkleurige ring (hoop) op verwerkt.



Op onderstaande foto, de materialen die ik heb gebruikt.


Er zitten 6 apart uitgestanste vormen in een vel. 
Even uit de vorm drukken en je kunt ze gebruiken.

Veel liefs, Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.