woensdag 16 september 2020

Kerst


Weer zo'n fijn kerstkaartje klaar en welke tekst je er ook aan toevoegt, je kunt er altijd iets persoonlijks van maken.
Ik heb (bijna) alle materialen voor deze kaart gebruikt uit de "Snowflake Splendor" serie.
De prachtige dies voor de sneeuwvlokken vind ik helemaal geweldig. 
Ik heb ze er in 2 lagen opgeplakt. De onderste laag is geneden uit Whisper White cardstock en de bovenste laag heb ik uit het Balmy Blue Glimmer papier gesneden.
De tekst heb ik van de stempelset die ook bij deze serie hoort.
De stempelset/teksten zijn ook in het Engels verkrijgbaar.


Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden, voor vragen mag je me altijd mailen naar: ilonkabroersen@live.nl

Groetjes, Ilonka.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.