donderdag 21 oktober 2021

Eerst kerstkaart 2021

 


Daar is hij dan, de allereerste kerstkaart die ik voor dit jaar heb gemaakt.
Genoeg werk dus nog om te doen, want er moeten er nog heel veel gemaakt worden.
Hebben jullie al wat kerstkaarten gemaakt? Ik ben benieuwd....

De foto hieronder is de stempelset en dies die ik heb gebruikt, "Sparkle of the season".


Voor de achtergrond heb ik de embosmal: "Brick en Mortar" gebruikt. Het lijkt net op een stenen muurtje. Verder heb ik Whisper White karton en de kleur Soft Succulent gebruikt. En de voorste cirkel heb ik uit koper karton gesneden.
De tekst komt ook uit bovenstaande stempelset. Deze tekst heb ik ge-embost, dan komen de letters altijd zo sprekend uit op het papier.

Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden, ik ga weer verder met de volgende kerstkaart.

Liefs, Ilonka.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.