zondag 30 oktober 2016

Beestjes



Vanmiddag was het echt herfst buiten, dus lekker bij de kachel en even wat kaartjes gemaakt.
Dit keer heb ik de stempelset: Love You Lots gebruikt.
Heel erg leuke stempels van dieren en een paar teksten, zeer veelzijdig dus.
Deze set kun je bij Stampin-up bestelllen als je gastvrouw wilt zijn en een party bij jou thuis wilt houden. Er moet dan voor een bepaald bedrag aan artikelen besteld worden en dan mag de gastvrouw deze set met korting aanschaffen.
Dus heb je belangstelling om een gastvrouw te zijn en een gezellige party bij jou thuis wilt geven, stuur me dan een e-mail, dan kunnen we een afspraak maken.
Ik heb dit keer de afdrukjes aan de zijkanten aangezet met de stiften van stampin-up en met een waterpen de kleuren uit laten vloeien, waardoor de kleuren een beetje vervagen. (alleen de lieveheersbeestjes heb ik op de normale manier ingekleurd).
De materialen die ik heb gebruikt, zijn:
Papier: Real Red, Crumb Cake, Old Olive, Smoky Slate.
Stempelpapier: Whisper White en Watercolor Paper.
Inkt: Zwarte stazon (watervaste inkt), Real Red, Crumb Cake, Old Olive, Smoky Slate.
Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden .
Veel liefs, ilonka.