donderdag 26 oktober 2017

Lief.

In September is de najaarscatalogus van Stampin-up uitgebracht en daar staan o.a. de doorzichtige buisjes in en wat vind ik ze leuk zeg. 
Je kunt er heel veel leuke dingen mee doen, maar ik heb er voor gekozen om er roze en blauwe muisjes in te doen.
Vervolgens heb ik een label uitgeponst, het buisje door 2 geponste rondjes gehaald en een stempel uit de serie "Something for baby" erop verwerkt.
Helaas staat deze stempel niet meer in de lopende catalogus, maar je kunt er natuurlijk ook een andere "Baby" stempel op verwerken.


Ik vind ze leuk geworden en ik hoop dat jullie er net zo over denken.

Veel liefs, Ilonka.

2 opmerkingen:

  1. wat heb je een prachtig blog Ilonka, ziet er top uit.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je compliment An en leuk dat je mijn blog hebt bezocht.

      Verwijderen

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.