zondag 29 juli 2018

Eerste kerstkaart



Het is nog hoog zomer, maar voor je het weet zitten we weer middenin de kerstsferen.
Bij de kerst horen natuurlijk kerstkaarten en ik ben er ook maar weer aan begonnen.
Dit is mijn eerste kerstkaartje en heb er natuurlijk nog vele te gaan, maar dat is geen straf voor mij.
Ik vind het een heerlijke periode om mijn creativiteit er op los te laten gaan.
Ik heb de stempelset "Christmas Pines" gebruikt, met de daarbij behorende snijmallen.
Daarbij heb ik grijze inkt en goudkleurig papier gebruikt. Ik vind het een prachtige combinatie.
Ik hoop dat je mijn kaartje leuk vind en ik je misschien wat inspiratie heb gegeven om ook eens je kerstkaartjes zelf te gaan maken of misschien doe je dit ook al wel.
Voor informatie of vragen over de producten van Stampin-up kun je mij natuurlijk altijd een berichtje sturen: ilonkabroersen@live.nl

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.