zondag 5 januari 2020

Happy Birthday

De kerstkaarten zijn weer klaar, op naar de verjaardagskaartjes.
Heb je de nieuwe set: "layered with Kindness" gezien in de mini catalogus? 
Stampin-up verkoopt er bijpassende ponsen bij waardoor je hele leuke labels uit kunt ponsen. Die kun je natuurlijk verwerken op een kaart, maar ook aan een kado, fles wijn, of bedenk zelf maar iets.
Ik heb ze op mijn kaart verwerkt.




Ik vond het leuk om het takje van de stempelset, ook op de binnenkant van de kaart te verwerken. Leuk detail toch?
 Wil je meer weten over de gebruikte artikelen of heb je andere vragen? Stuur gerust een e-mail naar: ilonkabroersen@live.nl , dan hoop ik je vragen te kunnen beantwoorden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.