zondag 20 september 2020


In de minicatalogus staan op pagina 55 de "Rectangle Tins".
Ik wilde heel graag hiermee eens aan de slag gaan en heb de artikelen uit de "Autum" collectie van pagina 45 hiervoor gebruikt.
Ik heb het "Brushed Metallic" cardstock en het designpapier uit dezelfde collectie aan de bovenkant op de Tin/blikje geplakt.
De blaadjes en eikeltjes heb ik eerst op whisper white cardstock gestempeld en vervolgens met de bijpassende pons uitgestanst. Het lintje en eikeltje komt ook van deze collectie.



Ik heb nog 3 losse labels voor in het doosje gemaakt. 
Ook hiervoor heb ik het designpapier, lint en stempels uit dezelfde collectie gebruikt.


Ik hoop dat ik jullie weer op een creatief idee heb gebracht.
De artikelen zijn eventueel allemaal via mij te bestellen bij Stampin-up.

Groetjes, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.