donderdag 19 november 2020

Een nieuwe woning

 

Hoe leuk is het om een kaartje te ontvangen als je een nieuwe woning hebt.
Ik heb er 2 gemaakt om te versturen.
Zo leuk om contrasterende kleuren te gebruiken en zoals jullie kunnen zien, heb ik voor rood en wit gekozen. 
Achter de ronde ovaaltjes en het hartje heb ik dimensionals gebruikt, waardoor je iets diepte in je kaart krijgt. Helaas is dit op de foto niet helemaal terug te zien.
De snijmal van het huisje komt uit de "coming home"set. Als je deze set een beetje kent, weet je dat je er ook hele mooie kerstkaarten mee kunt maken. De set is dus multifunctioneel, daar hou ik wel van.

Ik hoop dat je de kaartjes leuk vindt.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.