zaterdag 27 maart 2021

Gefeliciteerd namens ons allemaal

 


Het heeft even geduurd, maar hier is dan weer eens een kaartje van mij.
Eindelijk weer eens de zin en energie om ervoor te gaan zitten en wat een plezier heb ik er nu weer aan.

Ik heb een kaartje met de stempelset "Forever Fern" gemaakt, zo'n fijne veelzijdige set.

Of je er nou een verjaardags, beterschap, sterkte of een vriendschapskaartje mee maakt, het kan allemaal.

De inktkleuren die ik heb gebruikt, zijn:
Cinnamon Cider
Bumble Bee
Just Jade
Misty Moonlight

Het lintje en de plakpareltjes zijn ook in dezelfde bijpassende kleurtjes. Dat is de sterke kracht van Stampin-up, zowel inkt, lint, cardstock, plakpareltjes en blends (stiften) kun je allemaal in dezelfde kleuren combineren.

Ik heb op de envelop dezelfde stempel gebruikt als op de kaart. Het staat zo gezellig als de envelop er zo mooi bij past.

Misschien hebben jullie wat inspiratie opgedaan.
Heb je vragen, laat het mij gerust weten......ilonkabroersen@live.nl

Liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.