woensdag 2 februari 2022

Gratis product Februari 2022

 


Bedankje voor de maand Februari 2022!

Doe je tussen 1 -28 Februari een bestelling vanaf €50,00 in mijn webshop (excl. verzendkosten) gebruik dan de Gastvrouw code: FNEWARRX
Je krijgt dan een pakje Dimensionals om je te bedanken voor je bestelling.
Mijn webshop vind je hier: 
https://ilonkabroersen.stampinup.net

Bestel je voor € 200,00 of meer, dan krijg je Stampin Rewards. Hiermee kun je gratis producten uitzoeken. Het bedankje vervalt in dit geval dan.

Je mag je bestelling ook naar mij doormailen. Dan krijg je ook dit gratis bedankje bij besteding vanaf € 50,00. Mijn e-mail adres is: ilonkabroersen@live.nl

Liefs, Ilonka




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.