woensdag 16 november 2016

Bokeh/Masker techniek.


Vorige week had ik een kaartje gemaakt met de "Bokeh" techniek.
Vandaag heb ik een combinatie gemaakt van de "Bokeh en de Masker " techniek.
Ik heb Whisper White papier gebruikt als ondergrond daarna heb ik met de "harten" snijmallen, 3 harten uitgesneden uit Masker papier. Dit papier heeft een lijm laagje aan de achterkant, waarmee je het heel makkelijk op een ander soort papier kunt plakken en het er daarna ook weer net zo gemakkelijk af kunt halen, zonder dat je het papier kapot trekt.

Deze harten heb ik dus op mijn whisper white papier geplakt en ben er daarna met de kleuren: Bermuda Bay, Calypso Coral en Daffodil deligt, met een sponsje overheen gegaan.
Hierdoor krijg je dus die leuke kleuren als ondergrond op je papier.
Vervolgens heb ik er met krijt inkt witte stippen overheen gezet. Daarna heb ik de "plakkende" harten er weer vanaf gehaald en kun je dus precies zien waar ik deze geplakt had. Dat geeft een erg leuk effect.
Vervolgens nog een tekst uitgesneden en een lintje er opgeplakt, dit alles ook in de kleuren "Bermuda Bay".
Ik hoop dat je het kaartje leuk vindt en laat gerust een reactie achter.


Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.