zondag 13 november 2016

Kerst.

Afgelopen dagen heb ik met 1 stempelset allerlei creaties gemaakt.
2 kaarten, 2 doosjes en 1 envelop met inschuifkaartje en bijpassend designpapier.
Erg leuk om te zien dat je zoveel kanten op kunt met 1 set stempels en 1 serie designpapier.
Het materiaal dat ik heb gebruikt is:
Whisper white stempelpapier en Real red karton.
De stempelset die ik heb gebruikt is: Cookie cutter christmas met bijpassende pons.
De kerstmannen, rendier en eskimo heb ik eerst met zwarte stazon inkt gestempeld en daarna met de kleuren die ook in het designpapier zitten, ingekleurd.
Zo krijg je een mooi geheel van al je creaties.

Ik hoop dat ik jullie hier wat inspiratie mee op kan doen.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.