vrijdag 9 november 2018

Lichtjes voor kerst.


Lichtjes rondom de donkere dagen van kerst.

Ik heb hier een doorzichtige Card Box gebruikt en heb daar waxinelichtjes in gedaan. 
Ik ben zelf dol op kaarsjes en dan vooral als het vroeger donker wordt en natuurlijk ook met kerst.
Hoe leuk is het dan om zo'n kadootje met waxinelichtjes te krijgen of eventueel weg te geven.
Ik heb de box versierd met het designpapier uit de "Joyous Noel Specialty" serie.
De tekst heb ik met goudkleurig glitter papier uitsgestanst en verwerkt op de box. Glitter hoort tenslotte bij kerst...
Verder nog wat takjes uitgestanst en een embellishment gebruikt.
Deze materialen zijn natuurlijk allemaal te koop bij Stampin-up.
Heb je hier vragen over? Stel ze gerust.
Mijn e-mail adres is: ilonkabroersen@live.nl

Fijn weekend,

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.