vrijdag 2 november 2018

Weer een kerstkaartje.




Dit keer maar eens met Glossy White papier en embossingpoeder aan de slag gegaan.
Wat is dat toch leuk om te doen.
Voor mijn kaartbasis heb ik Very Vanille paier gebruikt en daar bovenop heb ik een stukje goudkleurig Foliepapier geplakt.
Vervolgens heb ik een stukje glossy papier gepakt en daar met mijn brayer met de inktkleur "Chocolate chip" overheen gerolt. Dat werd dus mijn bruine ondergrond en omdat ik dat op het glossy papier heb aangebracht, glimt het een beetje.
De bloem uit de "Peaceful Poinsettia" stempelset, heb ik met versa mark afgedrukt op het papier en daarna goudkleurig embossingpoeder er overheen gestrooid. Daarna verhit met de heattool en dan krijg je dat prachtige effect zoals je op de bloem kunt zien
Deze bloem heb ik uitgestanst met de bijpassende snijmal en daarna op mijn kaart geplakt.
De tekst en sterretjes die ik op de kaart heb verwerkt, heb ik ook met de embossingpoeder aangebracht en verhit. Ik vind het echt een bling bling kerstkaartje.
Jullie ook?
Fijn weekend en tot volgende week.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.