zaterdag 19 januari 2019

Butterfly Beauty.


Wat een fantastische set met snijmallen is dit zeg.
Je hebt in deze set de grote vlindermallen, waarbij 5 vlinders aan elkaar vast zitten. 
Het leuke aan deze set is dat als je de vlinders uitgesneden hebt, ze heel goed op elkaar passen. Dus gebruik je 2 kleuren papier, dan heb je meteen een diepte effect op je kaart. (zie foto's).



Ik heb er de kleuren Petal Pink en Fresh Fig voor gebruikt. Mooie contrasterende kleuren, waarbij het effect goed te zien is.
Achter de vlinders heb ik vellum papier gebruikt. Dit is doorzichtig en komt uit de Floral Romance serie DSP. (pag. 11 van de voorjaarscatalogus).
Vervolgens heb ik dit weer op Petal Pink en Whisper White geplakt.
Nog een mooie tekststempel erop en mijn verjaardagskaartje is klaar.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.