donderdag 24 januari 2019

Wonderful Romance.


Dit is ook echt weer zo'n stempel om verliefd op te worden.
Wat een prachtige bloemen. Ik heb de bloemen ingekleurd met de Stampin Blends.
Super fijne stiften. Van elke kleur stift is een donkere en een lichte tint te verkrijgen.
Hoe ga ik hiermee te werk:
Ik zet bijvoorbeeld bij de blaadjes, de nerven met de donkere kleur iets aan en ga daarna met de lichtere kleur het hele blad verder inkleuren. Hierbij ga ik ook over de donker gekleurde nerven. Hierdoor krijg je een mooi verloop van de kleuren en dus een soort schaduweffect.
Ik heb de bloemen en de bladeren met de bijpassende Dies (snijmallen) uitgesneden, zo ook de randjes met blaadjes die je aan de rechterkant op de kaart ziet.
De kleuren inkt, stiften en cardstock dat ik heb gebruikt, zijn:
Mossy Meadow, Petal Pink en Highland Heather.

Hieronder nog een foto van de blends.



Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.