donderdag 1 juni 2017

Nieuwe jaarcatalogus Stampin-up.

FEEST!!!!


Vandaag is het feest bij Stampin-up, want de nieuwe jaarcatalogus is gelanceerd.
Wij als demonstratrices worden daar altijd heel erg blij en misschien ook wel een beetje hebberig van, want er staan natuurlijk net als voorgaande jaren, weer ontzettend veel nieuwe hobbyspullen in.

Er zijn ook weer 5 nieuwe kleuren voor de inkt, papier, lint, enz. op de markt gekomen.
Ik heb er alvast een paar kaartjes mee gemaakt.


Van links naar rechts hebben de kleuren de volgende namen gekregen:
Fresh Fig
Tranquil Tide
Powder Pink
Lemon Lime Twist
Berry Burst



Dit zijn dezelfde kleuren, maar dan van het cardstock. (zie foto hierboven)


Tevens is er ook een prachtige DSP papierlijn van dezelfde kleuren. Deze vellen zijn dubbelzijdig bedrukt, waardoor je van 1 kleur, 4 verschillende printjes hebt. (zie foto hierboven)


Dan hebben we natuurlijk ook de nieuwe kleuren in de inktpads en niet te vergeten de rollen met lint ook in dezelfde kleuren.
Zo kun je een prachtige combinatie maken van papier, cardstock, lint, inkt e.d., doordat je je hele kaart, doosje, o.i.d. in dezelde kleur kunt maken.

Natuurlijk staat de nieuwe catalogus ook op de foto en deze wil je echt niet missen hoor, want wat staan er leuke dingen in.

Nu wil ik graag aan dit feestje een leuke actie koppelen.
Uit alle reactie's die onder dit bericht komen te staan, haal ik op 30 Juni, 5 berichten. Deze personen krijgen dan allemaal een pakketje toegestuurd met de benodigde materialen om 1 kaart te maken.
Wij mogen geen afdrukken van stempels versturen, dus die kan ik er helaas niet bij doen. Daarvoor in de plaats doe ik er dan iets anders extra's in.

Als je in de maand Juni een bestelling van € 50,00 of meer plaatst, krijg je van mij de nieuwe catalogus er gratis bij.

Als dat geen feestje is, dan weet ik het ook niet meer.

Veel liefs, Ilonka.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.