maandag 5 juni 2017

Watervalkaart.

Leuk dat je op mijn blog komt kijken.

Heb je ook zo genoten van de pinksterdagen en het mooie weer?
Tussen de wolken en de zonneschijn door, kon ik het niet laten om toch nog even in mijn hobbykamer te gaan zitten en iets leuks te maken.
Ik heb er dit keer voor gekozen om een watervalkaart te maken.
Het was even een gepruts, maar dan heb je ook wat.
Ik heb de nieuwe kleurtjes inkt/papier gebruikt, die vanaf 1 Juni j.l. te koop zijn bij Stampin-up.
Ik heb de "Special Reason" stempelset gebruikt, met de bijbehorende snijmallen.
Nu wilde ik natuurlijk ook laten zien dat dit een echte watervalkaart is, dus maar opgenomen met een klein you-tube filmpje. Ik had dit nog nooit eerder gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn he.
Volgens mij is het wel aardig goed gelukt. 
De eerste afbeelding is een foto van de voorkant van mijn kaart en de tweede foto is het you-tube filmpje.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden en laat gerust een reactie achter op mijn blog.

Veel liefs, Ilonka.

2 opmerkingen:

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.