donderdag 2 november 2017

Gefeliciteerd


Wat zal ik nou toch eens vertellen over dit kaartje. Ik weet wel dat ik de stempeltjes ontzettend schattig vind.
Ik denk dat het door het formaat van de stempel komt, het zijn allemaal kleine stempeltjes.
De stempelset heet "voor elke gelegenheid".
Ik heb een soort envelop gemaakt, waar ik dan 3 labeltjes tussen heb gedaan. (zie foto hieronder).


Op deze labeltjes kun je bijvoorbeeld op de achterkant nog een persoonlijke tekst schrijven.
De bovenkant van het labeltje heb ik met een bijpassende pons uitgesneden. (zie foto hieronder) en het geheel weer verwerkt met de nieuwe kleuren van stampin-up. In dit geval: Powder Pink, Tranquil Tide, Fresh Fig en Lemon Lime Twist.


Ik vind het een schattig geheel geworden en hoop dat jullie dat ook vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.