maandag 13 november 2017

Stamparatus



Ik heb een nieuwtje: Stampin-up komt met een nieuwe tool en hij heet: "Stamparatus".
Het is zo'n handige tool, dat iedereen hem eigenlijk wel in de kast wil hebben liggen en er vooral heel graag mee wil werken. Heb je er veel moeite mee om stempels en acrylblokken goed vast te houden, dan is dit een uitkomst.

De Stamparatus heeft 2 draaibare platen, waardoor je dus meerdere stempels tegelijk kunt gebruiken. Er zit nog een groot voordeel aan, je kunt er met papier van 30 x 30 centimeter op werken en zo zijn er nog vele voordelen.

Je kunt de Stamparatus reserveren vanaf 16 November. Heb je nog meer vragen, stuur me dan een berichtje op: ilonkabroersen@live.nl dan probeer ik je vragen te beantwoorden.

Mocht je besluiten om hem nu te reserveren, dan krijg je van mij GRATIS een workshop over de uitleg.


Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.