zaterdag 29 december 2018

Dankjewel




De kerstdagen zijn inmiddels voorbij en 2018 is met zijn laatste dagen bezig.
Als ik even achterom kijk naar mijn creatieve jaar als demonstratrice van Stampin-up, kan ik wel zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Daarvoor wil ik jullie als klanten bedanken, want zonder klanten kan ik geen demonstratrice zijn.
Ook wil ik jullie graag bedanken voor de gezellige praatjes, creatie's of andere dingen die ik op mijn blog en facebookpagina tegen ben gekomen.
Daarom dus ook even dit kaartje: Thank you so very much.
Dit kaartje heb ik gemaakt met de artikelen die in de voorjaarscatalogus staan. Deze kun je vanaf 3 Januari 2019 bij mij bestellen.
Rest mij jullie nog een hele fijne jaarwisseling toe te wensen en een creatief 2019!!

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.