vrijdag 21 december 2018

Iets lekkers in een gezellig doosje.



 

Gisteren ging ik bij mijn vriendin een bakje koffie drinken, gezellig nog zo eventjes voor de kerstdagen.
Ik wilde graag iets voor haar meenemen. 
Ik had een "baker's Box" van Stampin-up even leuk aangekleed met het "All my love" designpapier uit de nieuwe voorjaarcatalogus.
In de bijpassende kleuren heb ik er ook een strik omheen gemaakt, om het een mooi geheel te doen lijken. De kleuren die in het cardstock, designpapier, inkt en lint voorkomen, zijn voornamelijk: Lovely lipstick en Flirty flamingo. Dit geeft een mooi geheel.
De bonbons die ik in een cellofaanzakje in het doosje heb gestopt, maken het kadootje natuurlijk af.
Lekker smullen maar.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.