dinsdag 12 februari 2019

Geluk


Na enige tijd druk te zijn geweest met andere dingen, heb ik weer even tijd/inspiratie gevonden om een kaartje te maken.
De harten heb ik met de snijmallen van de set "Mean to be" uitgesneden. Een geweldige set om te gebruiken voor Valentijn, Felicitatie, als je aan iemand denkt of bedenk zelf maar iets leuks.....
Het grote roze hart heb ik uit het Grapefruit Grove Foil sheet gesneden, zo ook de roze achtergrond. Dit folie krijg je gratis bij een bestelling vanaf € 60,00.
Er zit een prachtige glans overheen met maar liefst 8 vellen in een verpakking.
De tekst heb ik met de kleur "Lovely Lipstick" gestempeld, dit is ook de kleur van het folie.
Voor het strikje heb ik de kleur "Flirty Flamingo"gebruikt.
Ik hoop dat je het kaartje leuk vindt.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.