woensdag 13 februari 2019

Kleine pakketjes papier



Stampin-up verkoopt complete pakketten design papier en cardstock. Dan heb je natuurlijk best wel heel veel vellen in een pakket zitten waarvan je misschien denkt, dat is mij veel te veel.
Ik heb van het "Gingham Gala" designpapier (zie bovenste foto), van elke kleur 1 velletje genomen en dat als pakketje verpakt. Het papier is dubbelzijdig bedrukt en heeft aan de ene zijde grote blokjes en aan de andere zijde kleine blokjes. 
Bijpassend, heb ik in dezelfde kleuren van het cardstock (onderste foto) ook een pakketje gemaakt.
Zo heb je dus een mooie combinatie en kun je hele leuke kaartjes maken en hou je niet zoveel over, waar je misschien niks meer mee doet.
Deze pakketjes kosten compleet € 4,00 exclusief eventuele verzendkosten.
Heb je hier belangstelling voor, stuur me dan een e-mail: ilonkabroersen@live.nl

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.