dinsdag 26 oktober 2021

Hello little one

 


Wij wonen in een nieuwbouwwijk en het lijkt hier wel een babyboom op het ogenblik. 
Overal zie je blauwe en roze ballonnen, vlaggetjes e.d. buiten en voor de ramen hangen.
Ik heb daarom maar een kaartje gemaakt voor een meisje, altijd handig om in voorraad te hebben.

Ik heb de "All for baby" stempelset gebruikt met de bijbehorende dies/snijmallen van Stampin-up!! Schattig toch om de kledingstukken uit te kunnen snijden!
Ik heb Whisper White kaartkarton gebruikt als ondergrond en voor het rompertje heb ik de kleur "Powder Pink" gebruikt.

Ik hoop dat je het kaartje leuk vindt, natuurlijk zijn alle producten weer te koop bij stampin-up. Wil je iets bestellen? Ik help je er graag bij.

Liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.