donderdag 28 oktober 2021

Joy

 

Heb je deze prachtige stempelset met bijpassende Dies zien staan in de Mini najaarscatalogus? Ik vind hem zo ontzettend mooi, hij heet de "Whimsical Trees" set.
Je kunt de dies zo leuk combineren met elkaar, waardoor er prachtige bomen onstaan. Erg leuk dus voor de kerstkaartjes. De zwarte bomen heb ik uit Basic Black cardstock gesneden en gemat op Whisper White karton. Als je goed kijkt, kun je zien dat ik één laag heb ge-embost. Dat heb ik met de "Timeworm"embossing folder gedaan. Deze staat ook in de mini-catalogus.


Ik heb de binnenkant van de kaart ook van een paar kerstboompjes voorzien, staat best leuk toch.



Nog even een foto van de Stempelset en Dies om je een beeld te geven wat er allemaal in de set zit.



Mocht je de set nog niet in de catalogus hebben zien staan, in de rechterzijbalk van mijn blog zie je de afbeelding van de mini-catalogus. Klik hier op en je kunt de set op pagina 24/25 terug vinden.

Heb je vragen over de set of wil je hem aanschaffen? Mail me gerust op: ilonkabroersen@live.nl

Leuk dat je kwam kijken op mijn blog.

Liefs, Ilonka.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.