woensdag 10 juli 2019

Best Wishes

Als je deze bloemen ziet , word je toch echt wel vrolijk. Tenminste....... ik wel.
Het designpapier, lint, bloemen en cardstock komen allemaal uit dezelfde "Suite" : "Pressed Petals". 
Het past dus allemaal heel erg goed bij elkaar.
De losse bloemen die ik op de kaart heb gemaakt, komen van een rolletje "Washi tape". 
Op dit rolletje tape zitten allemaal losse bloemblaadjes (zie foto hieronder)
Ik vind ze helemaal geweldig en had dit dan ook nog nooit eerder gezien.
Als je vier bloemblaadjes bij elkaar plakt, heb je al een bloemetje.


Achter het designpapier heb ik cardstock geplakt. Dit is een nieuwe kleur van Stampin-up: "Rococo Rose". Een prachtige warme kleur.

Ik hoop dat jullie het kaartje mooi vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.