woensdag 3 juli 2019

Good Morning Magnolia

Na ruim drie maanden is het dan eindelijk zover, ik heb weer een kaartje gemaakt.

De verhuizing is voorbij en we wonen heerlijk in ons nieuwe huis. Wat een klus was dat zeg, maar goed...... het is klaar en we genieten.

Ik wil jullie graag het kaartje laten zien, dat ik heb gemaakt.
Hiervoor heb ik de "Good Morning Magnolia" stempels en dies gebruikt.
De stempelafdruk heb ik ingekleurd met de "Blends" (stiften) en hiervoor heb ik de kleuren Mossy Meadow en Petal Pink gebruikt. Deze kleuren combineren heel goed met het designpapier.


Ik vond het heel fijn om weer even creatief bezig te zijn.

Tevens wil ik jullie even laten weten dat Stampin-up deze maand nog een leuke actie heeft.
Plaats je tussen 1-31 juli een bestelling van € 60,00, dan krijg je een tegoedboncode van € 6,00 die je dan in de maand Augustus kunt verzilveren. Bij € 120,00 wordt dat dan € 12,00, enz. enz.
Wil je iets bestellen, ik verzorg het graag voor je.

Liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.