donderdag 18 juli 2019

Pizza box.

Ik blijf ze leuk vinden, de pizza box. Ze zijn zo leuk om te bewerken en vervolgens kado te geven. Doe er bijvoorbeeld wat heerlijke bonbons in en je hebt een heel persoonlijk/creatief kadootje.





Ik heb het doosje bewerkt met het "Magnolia Lane" design papier.
De magnolia's die bovenop het doosje zijn verwerkt, heb ik eerst gestempeld met "memento"inkt en vervolgens ingekleurd met de Stampin Blends. Ik vind de stiften geweldig om mee te werken. Omdat je altijd een donkere en een lichte stift van dezelfde kleur gebruikt, kun je de kleuren in elkaar over laten lopen en krijg je een schaduw effect. Ik heb de kleuren Petal Pink en Mossy Meadow gebruikt. Deze kleuren zitten ook in het design papier verwerkt. Het lintje is ook in de kleur Petal Pink. Al met al een leuk doosje om kado te doen.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.