woensdag 27 december 2017

Feesttaart

Na een heerlijk lang weekend waarin we het kerstfeest vierden, werd het vandaag wel weer eens tijd om iets  creatiefs te laten zien.
Ik ben met de nieuwe set "Feesttaart" aan de gang gegaan. Deze set is ook in de engelse versie te krijgen. Dan is de titel van de stempelset: "Cake Soirée". Klinkt wel heel chique, maar ik vond de nederlandse tekst ook wel leuk.
Ik heb ervoor gekozen om een verjaardagskaart, een envelopje met verjaardagskaartje erin en een bruidszakje te maken. Zo zie je maar, dat je met deze set alle kanten op kunt.






Ook deze set staat in de nieuwe voorjaarscatalogus die op 3 Januari a.s. ingaat.

Het grote feest begint dan ook voor wat betreft de Sale-A-Bration periode, op 3 Janurai a.s. 
Voor elke € 60,00 die je aan stampin-up producten koopt, mag je een gratis product uitkiezen uit de speciaal daarvoor uitgebrachte catalogus.


3  Januari plaats ik de link van beide catalogussen ook op mijn blog, zodat jij er in kunt kijken en kunt gaan genieten. Wil je ook graag beide catalogussen in je handen hebben en er lekker in bladeren, laat het mij dan even weten. Tegen een hele kleine vergoeding ontvang je er dan één van mij.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.