woensdag 13 december 2017

Hedgehugs


Maandag 3 Januari gaat de nieuwe voorjaarscatalogus in van Stampin-up.
Wat ben ik daar blij mee, want er staan weer zulke leuke dingen in.
Omdat ik demonstratrice ben, mocht ik begin December deze catalogus al bekijken en er spullen uit bestellen. Dat laat ik mij natuurlijk geen tweede keer zeggen!!
Ik ben o.a. aan het werk gegaan met de stempelset: "Hedgehugs". Ik vind ze zoooooo schattig.
Met deze set heb je in een handomdraai een paar leuke kaartjes klaar. Dat is dus ideaal voor als je een keer niet zoveel tijd hebt en je toch snel een kaartje nodig hebt.
Ik heb er dus 2 kaartjes mee gemaakt en een kadootje/kratje uitgesneden, waar je wat chocolaatjes o.i.d. in kunt doen, om kado te geven. Dit kratje is een snijmal van Stampin-up.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.