zaterdag 30 december 2017

Kleuren met de "blends".


Ik weet natuurlijk niet wat jullie aan het doen zijn, maar ik zit heerlijk een beetje te kleuren en ik moet zeggen, dat bevalt me prima. Na al die drukke en vooral gezellige dagen rondom kerst, is dit even lekker ontspannend.  
Voor dit inkleuren gebruik ik de nieuwe "Blends" stiften van Stampin-up.
Van elke kleur heb je 2 stiften, een donkere en een lichte. Met de lichte kleur, kleur ik eerst de afbeelding in, dan zet ik de schaduwlijnen aan met de donkere kleur, om vervolgens met de lichte kleur daar weer overheen te gaan en dan krijg je een schaduw effect.

Ik ga nog even verder kleuren en wens jullie bij deze alvast een goede jaarwisseling en een creatief 2018 toe.


Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.