donderdag 25 oktober 2018

Baker's Boxes.

Stampin-up heeft weer iets leuks op de markt gebracht, de "Baker's Boxes".
Dit is een box/doosje die je in een verpakking van 8 stuks kunt kopen en zelf op een hele simpele manier in elkaar kunt vouwen.
Ik heb er eentje in elkaar gezet en heb er wat koekjes in gedaan. Het is tenslotte best leuk om wat lekkers mee te nemen als je bij iemand op visite gaat.




Je kunt er natuurlijk ook theezakjes, bonbons, kleine potjes jam, waxinelichtjes of iets dergelijks in doen. 
Als het doosje in elkaar zit, heeft hij een afmeting van 5,5 cm. hoog, 11 cm. breed en 11 cm. diep.
Ik heb het doosje een beetje opgepimpt met designpapier uit de serie: Share what you love en voor het cardstock heb ik de kleur: Blackberry Bliss gebruikt.
Verder nog een mooie tekst gestempeld, lintje eraan en je hebt een leuk doosje om kado te doen of om gewoon bij jezelf op tafel te zetten.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.