vrijdag 26 oktober 2018

Prettige kerstdagen.


Weer een kerstkaartje klaar.
Voor de kaartbasis heb ik Whisper White papier gebruikt en heb daar vervolgens "Old Olive" cardstock op geplakt.
Daar overheen heb ik een stukje "Shimmery White" cardstock geplakt. In dit papier zit een "glittertje" wat een heel leuk effect aan je kerstkaart geeft.
Vervolgens heb ik met de kleur "Sahara Sand" de ondergrond van de bomen gestempeld.
Daarna heb ik 3 boompjes uitgestanst uit het "Shimmery White" cardstock en deze boompjes ook weer op mijn kaart geplakt.
Ik heb 2 kerstbomen op een stukje Whisper White gestempeld. De ene kerstboom in de kleur "Old Olive" en de andere kerstboom ook met "Old Olive" en de randen aangezet met de kleur "Tranquil Tide". Doordat je met 2 kleuren inkt werkt, krijg je een schaduw op je stempelafdruk. Deze 2 lagen plak je vervolgens op elkaar en daarna op je kaart. Ik heb de kerstboom vervolgens nog even van een extra glitterlaagje voorzien en dat heb ik met de "Wink of Stella" pen gedaan. Heerlijk, al die glitters.
Ik heb er nog een mooie tekst: Prettige kerstdagen op gestempeld en mijn kerstkaartje is mooi genoeg om te versturen.


Ik hoop dat jullie het kaartje mooi vinden.

Fijn weekend en tot volgende week.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.