zaterdag 13 oktober 2018

Thuis workshop November.


Soms zie je denk ik wel eens op facebook o.i.d. een bericht langskomen om een workshop te komen volgen.
Maar tegelijk denk je dan ook misschien wel eens: ja leuk, maar ik kan niet op de data die hiervoor gepland is.
Misschien heb ik dan de oplossing voor je gevonden: "De thuis workshop".
Voor € 10,00 (exclusief eventuele verzendkosten) kun je alle benodigde materialen voor bovenstaande kaarten als pakketje bij mij kopen.
Alles is dan op maat gesneden, uitgestanst, e.d. en je krijgt er een beschrijving bij hoe je het in elkaar moet zetten.
Je kunt dan dus op het tijdstip dat voor jou het beste uitkomt, lekker thuis aan de slag.
Op Donderdag 1 November breng ik je pakketje (in Harderwijk) bij je thuis, of stuur het op (in een brievenbusdoosje)
Lijkt dit je leuk, stuur dan een e-mail naar: ilonkabroersen@live.nl en ik regel het voor je.


Veel liefs, Ilonka. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.