maandag 1 oktober 2018

Santa's workshop.

Zijn jullie al bezig met het maken van de kerstkaarten? 
Ik vind het elk jaar weer een hele klus, maar natuurlijk wel heel erg leuk om te doen.
Denk je nou bij jezelf: ik wil ze ook wel heel erg graag zelf maken, maar ik heb niet zoveel tijd..........
Dan heeft Stampin-up een hele mooie oplossing voor je bedacht.


De "Santa's workshop memories en more card pack". Dit is een pakketje met kaartjes waar je 50 kerstkaarten mee kunt maken in 2 verschillende formaten. In het pakketje zitten ook nog 4 stickervellen die je op je kaartjes kunt verwerken.
Op de foto hierboven zie je een aantal van de kaartjes die nog onbewerkt zijn.

Op de foto hieronder zie je aantal kaartjes die ik al bewerkt heb.

Je kunt er bijvoorbeeld nog een lint op verwerken of bijvoorbeeld een leuke stempel, maar één ding is zeker: in een mum van tijd heb je een heel aantal leuke kerstkaartjes klaar.
Zo'n pakketje kost € 12,00 , dus dat is ook nog niet eens zo heel erg duur en je hebt toch een heel aantal originele kerstkaartjes.
Wil je ook graag zo'n pakketje aanschaffen, ik regel het graag voor je.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.