zondag 7 oktober 2018

Shimmer paint


Dit keer ben ik eens aan de slag gegaan met "shimmer paint".
Shimmer paint is een soort verf met een mooie glimmende gloed er overheen.

Ik heb een stukje zwart cardstock van 9,5 x 13,5 cm. gesneden.
Vervolgens heb ik een embossing folder en de shimmer paint erbij gepakt.
Met een "sponge dauber" heb ik de embossingfolder aan één kant met de shimmer paint ingesmeerd.


"
Daarna heb ik het zwarte cardstock tussen de embossing folder gelegd en hem door de stansmachine gehaald. Dan krijg je dus het prachtige effect als de achtergrond op mijn kaart.
Ik heb vervolgens de kaart "gemat" op koper kleurig papier en vervolgens nog een keer op zwart cardstock.
Het is een erg leuke techniek en helemaal niet moeilijk.
Stampin-up verkoopt de "shimmer paint" ook nog in de kleuren: Champagne Mist, Frost White en Vegas gold.
Verder heb ik er een echt herfstkaartje van gemaakt. Helaas is de stempelset die ik heb gebruikt niet meer te koop bij Stampin-up.
Ik hoop dat jullie het kaartje leuk vinden.

Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.