maandag 29 oktober 2018

Peaceful Noel.



Weer een mooi kerstkaartje gemaakt en dit keer met de stempelset "Peaceful Noel".
Voor de kaart basis heb ik Whisper White papier gebruikt. 
Vervolgens heb ik daar koperkleurig kleurig papier overheen verwerkt, wat weer mooi terug komt in het designpapier.
Ik heb de tekst Noel uit de stempelset "Peaceful Noel" gebruikt. Voor deze afdruk heb ik de kleur "Merry Merlot" gebruikt. Dit geheel heb ik weer op een rode ondergrond geplakt en dit gezamenlijk op mijn kaart geplakt .Zien jullie die leuke takjes die er onderuit piepen? Die takjes heb ik uitgeponst met de "Spring Punch". De groene takjes heb ik ingesmeerd  met de "Wink of stella" brush. Dit geeft zo'n leuk glitter effect.
Vervolgens nog een mooie strik en een paar pareltjes erop geplakt en ik heb weer een kerstkaartje klaar.
Vinden jullie hem leuk?

 Veel liefs, Ilonka.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je reactie.